Protocol de prevenció de l’assetjament

PROTOCOL PER A LA PREVENCIÓ, ACTUACIÓ I RESOLUCIÓ EN SITUACIONS D’ASSETJAMENT SEXUAL, ASSETJAMENT PER RAÓ DE SEXE I ASSETJAMENT PER LGTBIFÒBIES (ORIENTACIÓ SEXUAL, IDENTITAT DE GÈNERE I EXPRESSIÓ DE GÈNERE)

El protocol per a la prevenció, actuació i resolució en situacions d’assetjament sexual, assetjament per raó de sexe i assetjament per lgtbifòbies (orientació sexual, identitat de gènere i expressió de gènere) és un conjunt d’actuacions per oferir protecció a les persones treballadores envers l’assetjament sexual, l’assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere, expressió de gènere i la violència masclista en el treball, així com establir un circuit de notificació i gestió dels casos que puguin produir-se a l’espai laboral de la Fundació Acció Baix Montseny.

QUÈ ÉS EL PROTOCOL DE PREVENCIÓ DE L’ASSETJAMENT?

Aquest protocol és un conjunt d’actuacions per oferir protecció a les persones treballadores envers l’assetjament sexual, l’assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere, expressió de gènere i la violència masclista en el treball, així com establir un circuit de notificació i gestió dels casos que puguin produir-se a l’espai laboral de la Fundació Acció Baix Montseny.

El Protocol pretén ser un instrument útil que permeti informar, formar i sensibilitzar tot el personal en matèria d’assetjament sexual, per raó de sexe i per Lgtbifòbies en el si de l’empresa.

El protocol permet arbitrar procediments específics per donar curs i solució als possibles casos que es puguin generar, vetllant per un entorn laboral on les dones i els homes respectin mútuament la seva integritat i dignitat.

PROTOCOL DE PREVENCIÓ DE L’ASSETJAMENT

Consulta aqui el PROTOCOL DE PREVENCIÓ DE L’ASSETJAMENT de la Fundació Acció Baix Montseny

Horari: dill.- div. 7:00-15:00

info@fundaciobaixmontseny.cat