Avís legal

Aquest avís legal (d’ara endavant el “Avís Legal”) regula l’ús del lloc Web http://www.fundaciobaixmontseny.cat, (d’ara endavant el “Lloc Web”) de Fundació Acció Baix Montseny, amb CIF G61784898, i domicili a Carrer Pla i Daniel 1, 08470 de Sant Celoni (Barcelona).

LEGISLACIÓ
Amb caràcter general les relacions entre Fundació Acció Baix Montseny, amb els usuaris dels seus serveis telemàtics, presents en aquest lloc Web, es troben sotmeses a la legislació i jurisdicció espanyoles.

ÚS I ACCÉS D’USUARIS
L’usuari queda informat, i accepta, que l’accés als continguts d’aquesta web no suposa, de cap manera, l’inici d’una relació comercial amb Fundació Acció Baix Montseny, i en cap cas constitueix assessorament legal o professional.

REPRODUCCIÓ DE CONTINGUTS PROPIS
S’autoritza la reproducció dels continguts propietat del autor sota els termes de la Llicència de Creative Commons.

REPRODUCCIÓ DE FOTOGRAFIES ALIENES
Aquest portal web conté fotografies, algunes de les quals no són propietat de la Fundació Acció Baix Montseny, tot i que en disposa d’un determinat dret de reproducció. En aquests casos, caldrà respectar les llicències i autoritzacions de cada una d’elles, segons s’especifiqui.

CONTINGUT DE LA WEB I ENLLAÇOS LINK
Fundació Acció Baix Montseny, es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació continguda en les seves pàgines web podent inclús limitar o no permetre l’accés a aquesta informació a certs usuaris. Fundació Acció Baix Montseny, no assumeix cap responsabilitat per la informació continguda en pàgines web de tercers a les que es pugui accedir per “links” o enllaços des de qualsevol pàgina web propietat de Fundació Acció Baix Montseny. La presència de “links” o enllaços a les pàgines de la web de Fundació Acció Baix Montseny, té finalitat merament informativa i en cap cas suposa suggeriment, invitació o recomanació sobre els mateixos.