OFERTA DE FEINA

Perfil Jardiner/a

LLOC DE TREBALL

Estem cercant un jardiner/a amb experiència demostrable en manteniment de jardins i treballs de poda amb alçada. Portarà un equip de persones amb discapacitat al seu càrrec.

Les seves funcions són organització, planificació, realització  i supervisió de tasques en l’àmbit de la jardineria.

REQUISITS

Experiència prèvia i demostrable en manteniment de parcs i jardins, poda d’arbrat i d’arbustiva i treballs en alçada.

Formació de Grau mig en jardineria o treballs forestals.

Persona metòdica i responsable

Disponibilitat per modificar horaris.

Carnet de conduir

Bona presència i de tracte agradable.

Es valorarà positivament l’experiència prèvia en treballs amb persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social.

CONDICIONS CONTRACTUALS

* Horari: De dilluns a divendres de 7h a 15h amb disponibilitat de modificar horaris a petició de l’empresa.

* Tipus de contracte: Temporal+indefinit

* Salari: Segons conveni

DATA INCI

Gener 2020